- Jak w sposób indywidulanie podejść do klienta anglojęzycznego z uwzględnieniem różnic kulturowych .
- Omówienie rodzajów objawów z jakimi zgłaszają się pacjenci anglojęzyczni (np. swelling, follicular bumps,itp.)
- Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami kontaktowymi .
- Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami okularowymi .
- Techniki językowe EN budujące zaufanie klienta anglojęzycznego.
- Werbalne i i niewerbalne sposoby budowania współpracy z klientem anglojęzycznym.
- Podstawy gramatyczno-konwersacyjne niezbędne w komunikacji z klientem anglojęzycznym.
- Rozmowy- poprawna wymowa terminów specjalistycznych stosowanych w obsłudze klienta anglojęzycznego.
- Salon optyczny – nazewnictwo elementów w salonie optycznym (stojak, szuflada, poszczególne przedmioty, itp.).
- Omówienie wybranych chorób oczu, zaburzenia widzenia obuocznego, jakie klienci sygnalizują jeszcze przed wizytą w gabinecie.
- Analiza recept anglojęzycznych oraz innych dokumentów, z którymi zgłaszają się w Polsce pacjenci/klienci anglojęzyczni do salonu optycznego.
- Słownictwo specjalistyczne pozwalające wyjaśnić klientowi, czym jest astygmatyzm, krótkowzroczność, prezbiopia, polaryzacja, fotochromy, progresy itp.
Czas trwania kursu: 40 godzin- zajęcia teoretyczne i praktyczne (forma weekendowa)
Organizacja: dysponujemy internatem, wyposażone sale do zajęć teoretycznych i praktycznych. W cenę wliczone są posiłki, bufet kawowy i materiały szkoleniowe.
Całość kursu zakończona uzyskaniem zaświadczenia wydanego przez Niepubliczne Centrum Kształcenia Zawodowego PIK w Tarnogórze.