Obsługa klienta w gabinecie refrakcji i salonie optycznym w języku angielskim

  1. Jak w sposób indywidulanie podejść do klienta anglojęzycznego z uwzględnieniem różnic kulturowych .
  1. Omówienie rodzajów objawów z jakimi zgłaszają się pacjenci anglojęzyczni (np. swelling, follicular bumps,itp.)
  2. Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami kontaktowymi .
  3. Słownictwo specjalistyczne związane z soczewkami okularowymi .
  4. Techniki językowe EN budujące zaufanie klienta anglojęzycznego.
  5.  Werbalne i i niewerbalne sposoby budowania współpracy z klientem anglojęzycznym.
  6. Podstawy gramatyczno-konwersacyjne niezbędne w komunikacji z klientem anglojęzycznym.
  7. Rozmowy-  poprawna wymowa terminów specjalistycznych stosowanych w obsłudze klienta anglojęzycznego.
  8. Salon optyczny – nazewnictwo elementów w salonie optycznym (stojak, szuflada, poszczególne przedmioty, itp.).
  9. Omówienie wybranych chorób oczu, zaburzenia widzenia obuocznego, jakie klienci sygnalizują jeszcze przed wizytą w gabinecie.
  10. Analiza recept anglojęzycznych oraz innych dokumentów, z którymi zgłaszają się w Polsce pacjenci/klienci anglojęzyczni do salonu optycznego.
  11. Słownictwo specjalistyczne pozwalające wyjaśnić klientowi, czym jest astygmatyzm, krótkowzroczność, prezbiopia, polaryzacja, fotochromy, progresy itp.

 

Czas trwania kursu: 40 godzin- zajęcia teoretyczne i praktyczne (forma weekendowa)

Organizacja: dysponujemy internatem, wyposażone sale do zajęć teoretycznych i praktycznych. W cenę wliczone są posiłki, bufet kawowy i materiały szkoleniowe.

Całość kursu zakończona uzyskaniem zaświadczenia wydanego przez Niepubliczne Centrum Kształcenia Zawodowego PIK w Tarnogórze.